ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВОРОТ ТА АВТОМАТИКИ

Автоматичні ворота є одним із важливих елементів не лише побутових, а й численних бізнес-процесів. І до непередбачених значних збитків може призвести, начебто, звичайна поломка воріт. Якісне та своєчасне технічне обслуговування не тільки дозволить уникнути великих поломок та простоїв, але й забезпечить максимальну безпеку під час роботи. У результаті Ви зможете значно скоротити витрати на експлуатацію та ремонт.

5 ГОЛОВНИХ ПРИЧИН ЗВЕРНУТИСЯ ЗА ОБСЛУГОВУВАННЯМ ВОРОТ

У СЛУЖБУ СЕРВІСУ СИЗАМ

переваги сервісного обслуговування

 

Технічне обслуговування спеціалісти сервісної служби СИЗАМ виробляють у зручний час для Вас. Вартість технічного обслуговування воріт доступна для кожного. Повірте нашому досвіду, на ремонт воріт без ТО власники витрачають у рази більше коштів та часу.

Майстри СИЗАМ обслуговують ворота всіх типів: секційні, розстібні, відкатні, а також промислові ворота. Якщо ворота оснащені електроприводом, він перевіряється в обов'язковому порядку, адже автоматика для воріт – механізм, який також потребує регулярного обслуговування, перевірки цілісності кріплення та з'єднань.

ВАЖЛИВО! Ми проводимо сервісне обслуговування ворітних систем як встановлених СИЗАМ, так і сторонньою організацією, що реалізується і монтується.

технічне обслуговування воріт

ЯКІ ЕТАПИ ВХОДЯТЬ У ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВОРОТ?

  • діагностика воріт та автоматики;
  • профілактика несправностей;
  • заміна зношених деталей та механізмів;
  • профілактичні операції: змащення, чищення, регулювання, налаштування;
  • усунення дрібних несправностей;
  • контроль систем безпеки.

Своєчасне сервісне обслуговування забезпечить надійну роботу будь-яких ворітних систем. Наша команда готова на регулярній основі обслуговувати Ваші ворота якісно та професійно.

технічне обслуговування воріт

Після проведення технічного обслуговування сервісна служба СИЗАМ надає акт виконаних робіт з переліком виконаних робіт та комплектуючих, що реалізуються. Після закінчення всіх робіт наші фахівці напишуть висновок та рекомендації щодо експлуатації конструкції.

Виробники воріт та автоматики рекомендують проводити сервісне обслуговування воріт з наступною періодичністю:

  • В'їзна брама — 2 рази на рік.
  • Гаражні ворота – 2 рази на рік.
  • Промислові ворота – 3 рази на рік.
  • Алюмінієві ворота – 1 раз на рік.
  • Автоматика для воріт – 1 раз на рік.

Сервісне обслуговування воріт, що експлуатуються в особливих умовах, повинно проводитися не рідше ніж один раз на 3 місяці. До особливих умов належать приміщення з підвищеною вологістю та/або агресивним середовищем, в'їзди з інтенсивністю використання більше 5 циклів на день, складні умови (високі вітрові навантаження, висока запиленість приміщення, тривала дія (понад 6 місяців) негативних температур).

У зв'язку з тим, що секційні ворота містять багато рухомих деталей і механізмів, перше сервісне обслуговування секційних воріт проводять через три місяці після установки воріт. Позачергове обслуговування воріт необхідно проводити також після будівельних та ремонтних робіт, що проводяться всередині приміщення, де встановлені ворота.

Якщо виникає необхідність у виконанні будь-якої настройки, регулювання, ремонту до планового обслуговування, одразу звертайтеся до служби сервісу СІЗАМ, не чекаючи на ТО.

технічне обслуговування воріт

Гарантійне сервісне обслуговування воріт, придбаних та встановлених у СІЗАМ, проводиться згідно з паспортом виробу, який видається Вам після монтажу.

Планове договірне обслуговування проводиться після укладення Вами договору з компанією СІЗАМ у разі, якщо термін гарантії, що надається при покупці минув, або якщо Ви бажаєте планово обслуговувати продукцію, придбану та встановлену іншою компанією.

Разове технічне обслуговування - це сервісне обслуговування Вашої брами за Вашим викликом.

ПЕРЕВАГИ ГАРАНТІЙНОГО СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІД СИЗАМ:

  • пріоритет на виклики майстра для ТО воріт позачергово;
  • ми телефонуємо з нагадуванням про необхідність проведення планового технічного обслуговування;
  • якщо при сервісному обслуговуванні виявлено поломку, яка потребує залучення ремонтної бригади, Ви маєте пріоритет у графіку ремонтів;
  • у період гарантійного обслуговування у разі поломки придбання деталей здійснюється у виробника за гарантією.

технічне обслуговування гаражних воріт

Технічне обслуговування воріт завжди проводиться згідно з регламентом. У перелік регламентних робіт з проведення сервісного обслуговування входить перевірка всіх вузлів конструкції:

  • троси та їх кріплення воріт перевіряють на злами та пошкодження, замінюють їх за необхідності;
  • перевіряється та регулюється надійність кріплення кронштейнів торсійного валу;
  • перевіряється та коригується натяг торсійних пружин, їх цілісність та правильність посадки пружин на наконечники;
  • проводиться огляд запобіжної муфти на предмет пошкоджень та слідів корозії, що замінюють при необхідності;
  • перевіряється надійність фіксації та кріплення шпонок сполучної муфти торсійного валу;
  • оглядають нижній кронштейн пристрою захисту від обриву троса, якщо необхідно змащують або замінюють деталі, що труться;
  • перевіряють секції та вікна комірного полотна на надійність кріплення та відсутність пошкоджень;
  • проводять огляд петель полотна воріт, які повинні бути надійно зафіксовані, а осі петель повинні мати вільне обертання, тому їх обов'язково змащують мастилом або олією;
  • перевіряється всі кронштейни (бічні, верхні, нижні), наскільки вони надійно зафіксовані;
  • перевіряється на зношування ролик з підшипником, замінюють при необхідності;
  • змащують вісь ходових роликів, які повинні мати вільне обертання;
  • перевіряються та регулюються вертикальні та горизонтальні напрямні, вони повинні мати непошкоджену форму та надійно закріплені;
  • трос розблокування перевіряють на працездатність та надійність кріплення, при необхідності роблять заміну;
  • гумові частини ущільнювачів повинні мати еластичність і цілісність, інакше їх замінюють;
  • перевіряється нащільник ущільнювачів щодо надійності кріплення;
  • перевіряють працездатність засувів та замків, змащують та регулюють при необхідності;
  • проводять огляд ланцюгового редуктора ручного приводу на безперебійне функціонування та кріплення, регулюють при необхідності;
  • після закінчення робіт проводять регулювання роликів з усуненням зазорів у отворі та регулювання ходу воріт.

Техобслуговування відкатних воріт

До переліку регламентних робіт з проведення сервісного обслуговування воріт входить перевірка всіх вузлів конструкції:

  • візуальний та акустичний огляд воріт;
  • огляд полотна воріт, при необхідності призначають ремонт та фарбування;
  • тестування електроприводу згідно з інструкцією заводу-виробника, при необхідності провести налаштування та регулювання;
  • перевірка та регулювання кріплення приводу;
  • огляд цілісності зубчастої рейки, за необхідності закріпити чи замінити;
  • перевірка роликів на плавність обертання, за необхідності замінити чи закріпити;
  • проводять огляд уловлювачів, закріплюють та регулюють по необхідності;
  • перевірка та регулювання по необхідності утримуючих стовпів;
  • перевірити функціональність та надійність кріплення засуву;
  • перевірка правильність встановлення та надійність кріплення кронштейнів (за відсутності стовпів);
  • перевірка розкосів на наявність пошкоджень та надійності кріплення;
  • огляд становища електричних з'єднань;
  • перевірка роботи блоку керування;
  • перевірка роботи датчиків руху, фотоелементів, обладнання, що відповідає за роботу автоматики.

Сервісне обслуговування воріт

У перелік регламентних робіт з проведення сервісного обслуговування воріт входить перевірка всіх вузлів конструкції:

  • перевірка полотна воріт на відсутність подряпин та пошкоджень;
  • огляд профілів стулки воріт на надійність з'єднань, перевірка та регулювання суміжних профілів;
  • ретельний огляд петель на наявність подряпин, пошкоджень та працездатності, за необхідності регулювання чи заміна;
  • перевірка та регулювання засуву, який має бути надійно закріплений;
  • огляд центральних та бічних упорів на предмет правильності встановлення та надійності кріплення, при необхідності закріпити та відрегулювати;
  • провести тестування електроприводу згідно з інструкцією заводу-виробника, регулювання та налаштування за потребою;
  • перевірка електроприводу на надійність кріплень та з'єднань;
  • тестування роботи блоку керування, датчиків руху, фотоелементів.

Сервісне обслуговування повинно проводитись лише співробітниками спеціалізованої сервісної служби

Після технічного огляду сервісна служба СИЗАМ надає акт виконаних робіт із переліком виконаних робіт та робить позначку про проходження ТО у паспорті виробу. Після закінчення всіх робіт наші фахівці напишуть висновок та рекомендації щодо експлуатації конструкції.

Замовити гарантійне або післягарантійне обслуговування воріт секційних воріт, розпашних воріт, відкатних воріт, промислових воріт в Дніпрі, Запоріжжі, Нікополі, Кам'янському, Кривому Розі, Харкові, Одесі, Києві та інших містах України, ви можете в будь-якій зручній для Вас формі:

  • залишити свої дані у формі зв'язку;
  • по електронній пошті
  • зателефонувати за телефонами: +38 (067) 523-09-71 , +38 (066) 398-73-66 ;
  • завітавши до нашої виставкової зали за адресою: м. Дніпро, пр-т Олександра Поля, 129.

Якщо у Вас виникла необхідність ремонту або фарбування воріт, звертайтеся до фахівців у СИЗАМ:

   

ВІДПРАВИТИ ЗАПИТ